مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-22سياسي

101 مبلغ به مواکب اربعین در شهرستان اسدآباد اعزام می شوند


سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: 101 مبلغ و مبلغه به مساجد و مواکب اربعین درشهرستان اسدآباد اعزام می شوند.

- ولی الله مصباح در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام مبلغ اظهار کرد: 48 نفر مبلغ مرد و 53 نفر مبلغ خانم به مساجد و مواکب شهرستان اسدآباد در ایام اربعین حسینی اعزام خواهند شد.

وی افزود: برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری در مساجد و هیئات مذهبی، سخنرانی در دهه آخر صفر به تعداد یک هزار و 100 مورد از اهم برنامه ها در این شهرستان است.

سرپرست اداره تبلیغات شهرستان اسدآباد با اشاره به مراسم جاماندگان اربعین حسینی گفت: مراسم جاماندگان اربعین حسینی در مسجد امام خمینی گردنه اسدآباد در روز اربعین، تجمع عاشوراییان در روز اربعین در امامزاده احمد سیدان، برپایی 12 موکب در مسیر زائران امام حسین انجام می شود.

مصباح خاطرنشان کرد: هماهنگی با مساجد و حسینیه ها و آموزش و پرورش جهت اسکان زائران، رایزنی، مکاتبه با اداره آبفای شهرستان به منظور برطرف کردن مشکل کم آبی محل های اسکان، پذیرایی سه وعده غذا از زائران امام حسین، ارائه خدمات فرهنگی مواکب به زوار حسینی همچون اقامه جماعت در نمازخانه های مواکب و واکس زدن و ماشین نویسی و پاک کردن شیشه اتومبیل های زوار و برپایی غرفه های فرهنگی توسط مواکب خواهران از دیگر اقداماتی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

101 مبلغ به مواکب اربعین در شهرستان اسدآباد اعزام می شوند

101 مبلغ به مواکب اربعین در شهرستان اسدآباد اعزام می شوند